Hommage…

In mijn vorige Blog heb je al kennis gemaakt met één van mijn alltime favourites: EELS…terwijl ik aan het zoeken was op youtube naar het filmpje van Mr. E’s Beautiful Blues kwam ik natuurlijk allerlei andere nummers van deze geweldige band tegen en ik moet hier gewoon een soort van eerbetoon maken voor deze ondergewaardeerde en misschien ook wel onderschatte band en dit kan ik doen door een hele hoop geouwehoer van mijn kant, maar ik voel er meer voor om hun nummers te laten spreken, dus bij deze, ik hoop dat u overtuigd raakt……

Geef een reactie

