Begin de dag met een dansje….

Elke ochtend, terwijl ik van het mooie Middelburg naar het pittoreske Bergen op Zoom rijd, word ik wakker met Giel Beelen en dat bevalt me uitstekend…om 07.30 ; begin de dag met een dansje, om 8.45 ; De Giel mobiel, verder altijd leuke en nieuwe gasten op de gang en vergeet natuurlijk Opa Beelen niet (met zijn  spreuk op wansmaak woensdag en vragen staat vrijdag)…

Tijdens zijn show heb ik onder andere kennis gemaakt met de volgende artiesten; Flinke Namen, Kyteman, Diggy Dexx & Eva de Roovere, Lucky Fonz III, Pixie Lott en een hernieuwde kennismaking met Babbette van Veen (zie de komende Muziek van de Dag) en zo kan ik nog wel ff doorgaan!

Altijd leuk en in-het-hoofd-blijven-zittend is: Begin De Dag Met Een Dansje……ik vind dat altijd erg aanstekelijk, nu heb ik ontdekt dat ik zelf ook altijd mijn eigen variant hier op heb. Er is een nummer dat ik altijd als laatste muziekje draai, voordat ik begin aan mijn dag als docent maatschappijleer…….en dat wil ik graag met u delen!

Dus bij deze…….ik hoop dat het voor u ook een een lekker begin van de dag kan opleveren….plezier:

Martijn…

Geef een reactie

