Toshiba met Vista…. :(

Zeldzaam…..ben vandaag aan het werk op een nieuwe laptop gekregen van mijn zwager (mooie Toshiba, goed scherm, Vista, Windows Media Center, helemaal lekker..) maarja, zo’n ding werkt nu eenmaal niet op OSX en dat valt dus vies tegen…

Vastlopers, helemaal ermee stoppen, traag, etc, etc… Ik word langzaam aan steeds verdrietiger, maar de redding leek nabij, want mijn grote vriend Marten (@martenvangilst, voor de twitteraars onder u) had een mooie oplossing: Vista converteren naar OSX Leopard!

Ik als een dolle Googlen (ik verrek het om te gaan Bingen), maar nu blijkt dat het alleen om een transformatie gaat en zoals een wijs man ooit zei; je kunt het varkentje wel een mooi jasje aantrekken, maar het blijft een varkentje! Lekker dan…. 😦

Rest mij niets dan sparen voor een Macbook of hopen dat de postcodeloterij ff langskomt.

Martijn…

Geef een reactie

