To Mac or not to Mac…?

Sinds een paar jaar ben ik Macfan, het begon met de Ipod en heeft zich voortgezet in de Macbook van mijn grote vriend (maar aangezien de prijs hiervan te hoog lag/ligt, is deze (nog) niet weggelegd voor mijn persoontje)….en sinds afgelopen jaar ben ik de trotse eigenaar van een MacMini!

Na een grondige kennismaking met mijn Mini heb ik besloten kost wat kost een Macbook te regelen voor mijn lessen op school, maar tot dusver heb ik bot gevangen. Probeer maar eens aan verstokte Microsoftaanhangers uit te leggen waarom die onhandige Mac (waar al hun programma’s toch niet op draaien….duh!?) zo nodig geïntegreerd moet worden in het schoolsysteem, want voor je het weet wil iedereen zo’n duur speledingetje en dat is natuurlijk niet de bedoeling? Juist WEL!!!!!!

Zoals je misschien begrijpt is mijn missie een moeizame, dus ben ik constant op zoek naar redenen om mijn Mac te verkrijgen…..in mijn zoektocht naar argumenten stuitte ik op mijn, tot nu toe, beste stok achter de deur…en deze wil ik u niet onthouden, dus bij deze…..:

Kijk hier!

Als dit niet helpt, dan weet ik het ook niet meer…..

Martijn…

2 Reacties op “To Mac or not to Mac…?

  1. Met zulke combinaties kom je echt niet meer aan die Mac toe vrees ik 😉

    • Hoi Fons,

      Ik weet het als echte MacFan Waarschijnlijk is dit niet het Juiste motief om met een Mac te werken, maar we hebben het hier wel over overtuigingsmiddelen om toe te passen op Microsoftaanhangers … … en aangezien Inhoudelijke Argumenten tot nu toe niet werken, probeer ik het nu maar zo …
      Nee heb je … …. En nee zal het waarschijnlijk blijven;)

      Martijn …

Geef een reactie

