Voor mijn vrouw…

Laatst zat mijn vrouw te surfen op het Wereld Wijde Web en toen hoorde ik een soort euforische kreet met de vraag of ik ff wilde komen kijken, want wat ze nu toch gevonden had… Het bleek een auditie te zijn voor de engelse variant van X-Factor. In mijn naïviteit dacht ik dat het alleen maar om de zangkwaliteit van de betreffende heer te gaan, maar nadat ik het YouTubje bekeken had begreep ik dat dit niet het enige interessante was….. Nouja, ik snap het ook wel; mooie reebruine ogen, smakelijke glimlach, leuke kop en hij geeft nog les ook….zoals de jury al zegt: ‘Dit is een reden om weer naar school te gaan….’, althans voor het vrouwelijke deel van de bevolking (en waarschijnlijk ook een aantal mannen).

Kijk en ordeel zelf:

Klik hier

Bij het horen van deze video begint mijn vrouw al weer te glimlachen….. Dussss…

Martijn…

Geef een reactie

