Muziekje van de Dag (31)…

Hallo daar… Het is even geleden, maar hier is weer een muziekje. Ik dacht dat nu ik vakantie heb ik meer tijd zou hebben om deze blog te vullen, maar in plaats daarvan kom ik er juist minder aan toe?!

Toch maar even wat tijd uitgetrokken om mijn dagelijkse (het wordt op het moment bijna een tweewekelijks muziekje??) muziekje toe te voegen. Vandaag een aantal klassiekers die ik de laatste tijd mocht beluisteren en die mij genoeg plezier brachten om ze op deze manier door te geven!

De YouTubjes, veel plezier…

Martijn…

Geef een reactie

