Muziekje van de Dag (22)…

Vandaag de dag (hij is bijna voorbij) moet ik jullie verblijden met een nummer dat sinds zondag door mijn hoofd ruist. Het kon natuurlijk niet uitblijven na dat verheugende bericht dat wij mannen voortaan gewoon (legaal) ons gezicht mogen besmeren met allerhande smeerseltjes, zonder , ik herhaal; ZONDER dat we ons zorgen hoeven te maken dat we in het weekend belachelijk gemaakt worden door de mannen op de voetbal. Het is immers een stoer verschijnsel en ik denk dat ik maar eens ga proberen met een dikke streep eyeliner onder mijn ogen voor de klas te gaan staan (kijken of mijn oudere collega’s dit kunnen waarderen? De pet op mijn hoofd ging menigeen te ver, dus dit zal ook wel niet op prijs gesteld worden).

Maar goed, even terugkomend op  het muziekje van vandaag, de plaat die al 2 dagen door mijn hoofd ruist is, u raadt het al; ‘Dude looks like a lady’ van de rockband Aerosmith.

Geniet:

Martijn…

Geef een reactie

