Muziekje van de Dag (20)…

Goedemorgen! Dit bevalt me niet zo goed, heb gisteren geen muziekje van de dag kunnen plaatsen i.v.m. drukte en eergisteren ook al niet… :(. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn…..nouja, dan nu maar het vervolg.

Ik luisterde van de week naar Giel (zoals ik eigenlijk altijd doe, wanneer ik naar mijn werk rij) en daar hoorde ik een nummer van Pixie Lott, een oude Megahit, genaamd Mama Do. Nu vind ik het orgineel best aardig, maar ik zet er mijn radio niet harder voor, dit geldt niet voor de versie van Beelen…..WAUW, wat kan een nummer opknappen als je het stript en akoestisch aankleedt. Luister en beoordeel zelf!

Informatie over deze jongedame vind je hier, hier en hier……Hier de YouTubjes, geniet!

Oké, oké…..nog even het orgineel dan……

Dat was fijn….toch?

Martijn…

Geef een reactie

