Muziekje van de Dag (17)…

Goedemorgen (11.44 uur, dus kan nog net). Gisteren was ik niet in staat om een muziekje te plaatsen, veel te druk; vergaderingen, verhuizing, trouwerij…één feestje!

Maar niet getreurd (of juist wel gezien het muziekje van vandaag), want zoals afgesproken ga ik verder met mijn cassettebandje van 16 jaar geleden en vandaag zal dat niemand minder zijn dan Dog eat Dog.

Zoals gezegd heb ik kennis gemaakt met deze band via het beruchte cassettebandje, maar ik heb ze ook één keer live mogen zien en wel in het, in 013 veranderde, Noorderlicht te Tilburg. In het voorprogramma stond de Undeclinable Ambuscade (ook deze stond op het cassettebandje, dus muziek volgt nog!) en daarna dus hoofdact Dog eat Dog. Deze mannen kwamen voor hun concert nog even kletsen met het publiek en liepen door de zaal naar het podium, je zult begrijpen dat de sfeer uitermate relaxed was.

Veel plezier met de YouTubjes en meer info hier, hier en hier…..

Martijn…

Geef een reactie

