Muziekje van de Dag (15)…

Goedemorgen! Vandaag wil ik jullie kennis laten maken (tenzij je ze al kent natuurlijk) met een band die ik afgelopen mei in de Stadsschouwburg in Middelburg mocht bewonderen: de New Cool Collective ft. Jules Deelder.

Sinds een aantal jaar ben ik gaan genieten van Jazz-muziek en Deelder vond ik al langere tijd erg goed, dus de cobinatie van die twee leek mij genoeg reden om dit concert te bezoeken.

Nu was dit mijn eerste Jazzconcert, dus ik was erg benieuwd wat ik ervan zou vinden………nou, het was gewoon in één woord: WAANZINNIG!!! Wat kunnen die lui spelen zeg en die gitarist: WAUW.

Genoeg euforie, voor info kijk hier, hier en hier…..en tot slot nog een paar YouTubjes, geniet!

Martijn…

Geef een reactie

