Muziekje van de Dag (8)…

Mmmm….beetje laat vandaag met mijn muziekje. Dit had als voornaamste reden dat ik vandaag een tentamen moest maken en daar de gehele ochtend en middag mee bezig ben geweest. En heb ik daar wat aan gehad? NEE…..ik heb het enorm verprutst en eigenlijk past mijn muziekje daar wel bij. Dit lied zit al een paar dagen in mijn hoofd, maar kwam vandaag och wel enorm tot uiting, zowel in mijn gevoel, als in de resultaten.

Het nummer is gezongen door SpaceKees ft. Jiggy Djé & Kleine Jay. Ik vind het nummer gewoon errug lekker, vooral de flow van SpaceKees maakt het zeer relaxed…….

Meer over SpaceKees hier, hier en vergeet dit niet….laten we het YouTubje waar mijn dag over gaat niet vergeten…..Geniet!

Martijn…

Geef een reactie

