Muziekje van de Dag (7)…

Goedendag, volgens mij is het vandaag maandag. Dit betekent wederom een nieuwe (werk)week en welke baan je ook hebt het is altijd lekker om een muziekje te hebben dat je helpt om de week op te starten. Voor mij geldt: nog twee weken en dan zomervakantie (heerlijk het leven als docent), maar dit zijn wel twee hele pittige weken, vooral wat betreft mijn studie op de fantastische (volgens mij afgeleid van fantasie = iets dat verzonnen is) Fontys.

Wat heeft mijn voorkeur vandaag? Ik zal er kort over zijn Placebo (= schijngeneesmiddel en dus ook een soort van fantasie, zo dat bruggetje is ook weer gelegd). Deze band vind ik echt waanzinnig, beetje melancholisch/depressief en dat is heerlijk om de week te beginnen! Voor meer info betreffende deze band zie dit, dit en dit…..

En omdat het zo lekker is twee YouTubjes vandaag…..geniet!

Jaaaa…..halloooo….dit is vreselijk lekker….dit schreeuwt om nog één (of twee)….nou vooruit dan (en kijk daarna ook nog ff het interview!)

Kom maar op maandag…….ik lust je rauw……!

Martijn.

Geef een reactie

