Muziekje van de Dag (6)…

Vandaag zijn we beland op de rustdag van de week oftwel zondag. Deze dag dient men relaxerend door te brengen. Dit kan door het nuttigen van een heerlijk afgebakken broodje in de tuin alwaar men, in het zonnetje gezeten, dit broodje verorbert samen met een lekker bakje koffie in het bijzijn van vrouw/vriendin of man/vriend, eigenlijk dus met je partner!

Nu hoort daar natuurlijk ook een rustgevend muziekje bij en hier ligt nu juist het probleem, want wat is rustgevende muziek? Voor de één is dat een mooie pianocompositie van Brahms, de volgende luistert liever naar een jazznummer van de New Cool Collective (al dan niet met dhr. Deelder) en weer een ander wordt bijzonder gelukkig van de cubaanse klanken van de Buena Vista Social Club……..dus hoe dit Muziekje van de Dag in te vullen?

Na lang wikken en wegen (zeker een seconden of 5) heb ik besloten om iets te kiezen waar ik op dit moment vrolijk van wordt en dat kan wel eens wat verschillen met de gemiddelde mensch……..Mijn keus is gevallen op een band waar ik eigenlijk pas kennis mee heb gemaakt, maar nu al helemaal gek van ben. Ze komen op Lowlands en laat ik daar nu net kaarten voor hebben, dus ik ga ze zeker zien en ik weet zeker dat ik op het volgende nummer waanzinnig uit mijn dak zal gaan.

Over wie heb ik het? Ska-P, wil je meer over deze band weten kijk hier, hier en vergeet deze (spaans wel vereist!) niet…….tot slot natuurlijk een YouTubje: Enjoy!!!!

Weet je wat? Nog ééntje om het af te leren……wat is dit lekker zeg……. 😉

Heerlijk……ik ben weer wakker!

Martijn.

Geef een reactie

