Dit moet je vooral NIET kijken….!!!!

Beste Bloglezer (en dan in het bijzonder lezers van deze Blog, mmmm….anders kun je dit natuurlijk ook niet lezen!), de volgende muziekvideo is absoluut niet geschikt om naar te kijken, dus mijn advies: NIET DOEN!!!

Ik hoor ik u denken, waarom niet dan? Nu ben ik toch nieuwsgierig…..ik ga toch maar even kijken…..nogmaals: NIET DOEN!!!

Voor alle eigenwijzen onder ons:

Ik zei het toch….. 😉

 Martijn.

2 Reacties op “Dit moet je vooral NIET kijken….!!!!

  1. laat even duidelijk zijn; wat een heerlijk, gezellig nummer!! Heb alleen zo’n moeite om de tekst te onthouden.

    hoe dan ook, nice! 🙂
    Marten

  2. Hahahaha…..ik wist wel dat het iets voor jou was! De tekst is zeker iets ingewikkelder dan die van Ska-P’s Cannabis, maar als je het vaak genoeg meezingt, dan lukt het je vast (ik heb vertrouwen in je!)

    Martijn.

Geef een reactie

