Muziekje van de Dag (5)…

Vandaag is de dag dat ik eigenlijk mee zou kunnen met mijn vriend Marten naar Concert at Sea, maar helaas moet ondergetekende hééééél hard werken, want dit weekend moeten alle verslagen van Havo en Vwo 4 nagekeken zijn (cijfers inleveren volgende week) en heeft hij ook nog enkele verslagen en toetsen van zijn 2e graads opleiding Maatschappijleer….

Ik ben blij dat het geen 30 graden is vandaag!!!

Nu het begrip Concert at Sea toch gevallen is, dan maar gelijk over op het Muziekje van de Dag. Nu zou het voor de hand liggen om iets te laten horen van Blof, Ilse de Lange, Marco Borsato of Maria Mena, maar mensen die mij een beetje kennen weten dat dit te voor de hand liggend is, dus hier even iets anders.

De band waarvan ik iets wil laten horen is een band die in 2007 de Zeeuwse Belofte hebben gewonnen en in 2008 in de Melkweg hebben gestaan. Ze treden regelmatig op en hebben voor dit weekend een prijs gewonnen om op het podium van Concert at Sea te staan, ten tijde van dit schrijven hebben ze dit optreden inmiddels achter de rug en ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan.

Genoeg gekletst, de naam van deze band: De Hobbyisten!

Meer over deze band hier en hier….en dan nog een YouTubje natuurlijk!

Geniet…

Martijn.

Geef een reactie

