Muziekje van de Dag (2)…

Een bijzonder goede morgen, lekker weer, Giel op de radio en alweer een nieuw begin! Zoals gezegd; Giel op de radio, sinds een paar jaar luister ik elke morgen naar deze toch wel ietwat getallenteerde radioDJ. Wat maakt zijn programma zo leuk (voor mij dan!)? Gaat zijn eigen gang, maakt soms waanzinnnig stomme/botte opmerkingen en………vaak nieuw talent in zijn show.

Nu is dat nieuwe talent al super, maar Giel heeft ook een voorkeur voor aparte uitvoeringen van bestaande nummers. Een tijdje terug liet hij al zijn gasten ‘Crazy’ van Gnarls Barkley spelen (misschien dat ik daar ook nog wel een versie plaats, maar niet vandaag). En op dit moment is ‘Use Somebody’ van de Kings Of Leon aan de beurt. De versie die mij aangreep is die van Laura Jansen.

Wie is Laura Jansen? Van deze dame is nog vrij weinig bekend, behalve dat haar stem nu al vergeleken wordt met grootheden als Tori Amos en Fiona Apple. Ze is vorige maand door John Ewbank geintroduceerd aan Nederland in De Wereld Draait Door en ik denk dat we nog veel van haar gaan horen.

Voor meer info…check dit, dit en dit.

Geniet!

Laura Jansen met \’Use Sombody\’

Nou vooruit ook nog een YouTubje dan…….

WAUW………ik ben verliefd…

Martijn.

Een Reactie op “Muziekje van de Dag (2)…

  1. pardon…?

Geef een reactie

