Muziekje van de Dag (1)…

Eén van mijn liefdes is muziek, nu dacht ik; laat ik daar eens wat mee doen… Maar wat is nu leuk? Een opsomming van favoriete bandjes en/of nummers is niet echt orgineel of allesomvattend…..Hoe dan? Het volgende lumineuze idee ontsproot in mijn brein: Muziekje van de Dag.

Dus vanaf vandaag zal ik dagelijks een band/zanger(es) die mij die dag het meeste aanspreek droppen op deze Blog….Hoop dat het gewaardeerd wordt…..en zo niet? Pech!

De band die het spits afbijt is een alltime favoriet van me…… Pennywise. Deze band afkomstig uit Los Angels is al ruim 20 jaar bezig en valt onder het genre punk voor meer info: dit, dit en dit….

En natuurlijk een YouTubje….:

Martijn.

Geef een reactie

