YouTube Warp……

Na een filmpje te hebben geĆ¼pload of upgeload te hebben of na het uploaden van een filmpje, was ik even aan het neuzen op de YouTube-site. Toen zag ik het staan YouTube Warp……de naam greep me en ik besloot om te kijken wat dit ‘Warp-gedoe’ inhoudt.

Het is een aparte manier van bladeren door YouTube-filmpjes, waarbij de filmpjes als bubbels tevoorschijn ploepen. Ziet er geinig uit, maar heeft nog een beperkt aantal filmpjes waar je door kunt bladeren, dus ik kan niet wachten tot er door alle filmpjes te ploepen is…..

Nieuwsgierig? Test het hier dan ff…..

Martijn.

Geef een reactie

