Vaderdag…

Vanochtend werd ik door

Mijn vrouw en kinders

Mijn vrouw en kinders

wakker gemaakt met een heerlijk kopje koffie, een lekker croissantje en een paar dikke kussen en knuffels om daarna verwend te worden met 2 overheerlijke

Cohibaas

Cohibaas

van mijn zoon en een mooie

Tekening

Tekening

van mijn dochter! Nu is het wel zo dat die Cohibaas bedoelt zijn voor de eerste thuiswedstrijd van Ajax en dat mijn lieftallige vriend (Van Gilst Junior) hier ook van mag genieten (en dat terwijl hij niet eens vader is?).

Kan niet wachten……..

Martijn.

Een Reactie op “Vaderdag…

  1. ik vrees dat die sigaartjes eerder zullen sneuvelen.

Geef een reactie

